4 pași care asigură productivitatea unui integrator de print

ianuarie 10, 2018
by Agenția de Print

Productivitatea în industria printului poate fi uneori pusă sub semnul îndoielii. Va livra la timp materialele printate?, Vor respecta designul?, Pot avea încredere că distribuția se va face la timp? – sunt doar câteva dintre întrebările pe care cei care au solicitat servicii de tipar le-au avut măcar o dată. Întrucât îndeplinirea termenelor limită și livrarea la timp au devenit factori extrem de importanți pe piață, brokerii de print dezvoltă permanent procese care facilitează productivitatea serviciilor.

Companiile care activează în industria printului se confruntă cu ideea potrivit căreia întregul sistem de producție este rigid, incapabil să răspundă fluctuațiilor cererii și că viteza de adaptare este redusă. Aliniera rezultatelor cu așteptările clienților se face prin eficientizarea întregului proces, de la realizarea efectivă a designului, care să corespundă elementelor grafice cerute de clienți, până la tipărirea efectivă și livrarea acestora. Pe măsură ce economia mondială experimentează globalizarea și se creează noi modalități de producție, nivelul de productivitate trebuie eficientizat pentru a rămâne în competiție. Pentru industria printului, provocarea majoră se cristalizează în livrarea calitativă a tipăturilor, în condițiile date de client.

Companiile integratoare de print înglobează servicii specifice care asigură furnizarea materialelor în forma dorită și în timpul agreat. Productivitatea unui broker de print se datorează unui sistem atent realizat, pe baza experienței acumulate și adaptat la ritmul industriei. Rezumată, strategia brokerului de print care asigură productivitatea are în componență 4 elemente:

  1. Angajații

Crearea unei echipe pregătite, care să își cunoască responsabilitățile și care să lucreze împreună reprezintă prima etapă în asigurarea productivității. O companie integratoare de print este formată din mai multe departamente, fiecare reprezentând o piesă importantă care contribuie la funcționarea optimă a mecanismului de print. Astfel, o colaborare eficientă între angajați este necesară pentru obținerea rezultatelor favorabile.

  1. Pregătirea

Asigurarea serviciilor de cea mai bună calitate depinde, în mod direct, de pregătirea echipei. Actualizarea informațiilor și comunicarea cu clienții în vederea conturării expectanțelor lor este, de asemenea, absolut necesară.

  1. Echipamentul

Pentru ca munca unei echipe să fie eficientă, echipamentele dispuse trebuie să fie de o calitate superioară, să corespundă serviciilor pe care le oferă și să fie folosite de oameni specializați. Un exemplu în acest sens este un integrator de print care oferă și servicii de design și DTP, departament format din profesioniști, pregătiți să ofere cele mai bune soluții pentru probleme clienților, folosind instrumente calitative.

  1. Procesele

Munca unui broker de print este mai eficientă datorită capacității de a întâlni așteptările clienților, de a preîntâmpina dificultățile și de a furniza soluții imediate pentru provocările pe care aceștia le-ar putea întâmpina. Datorită experienței acumulate, o astfel de companie a creat o serie de procese operaționale care să o ajute în eficientizarea producției.

Procesele implementate de integratorul de print îl ajută să fie mai productiv și mai atent cu nevoile specifice ale fiecărui client, iar datorită experienței și diversității industiilor cu care lucrează, poate oferi opțiuni și sugestii care să vină în sprijinul clienților săi.

 

Referințe:
http://scholarworks.rit.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1030&context=books

https://digitalprinting.blogs.xerox.com/2016/06/14/4-steps-to-increase-productivity/#.WlXlTqiWbIU

Sursă foto:

https://www.freepik.com/free-photo/office-equipment-put-on-table_1324006.htm

Leave a Comment