Boosting posts în offline. Despre Out-of-Home advertising

februarie 13, 2019
by Agenția de Print

Unul dintre motivele pentru care brandurile investesc în vizibilitate este crearea unei comunități pe care să o informeze despre produsele și serviciile sale, dar și despre beneficiile utilizării lor.

Numărul mare de ore pe care consumatorul secolului XXI îl petrece în mediul online influențează agențiile de advertising să neglijeze mediul offline. Modul în care funcționează motoarele de căutare din online, sugerează unui potențial cumpărător produse similare sau tangențiale cu un produs achiziționat sau care i-a captat interesul, restrângând însă, destul de mult, noi sfere de interes. Astfel, campaniile care utilizează identitatea duală a promovării, folosindu-se de comunicarea online, dar și de outdoor vor reuși să ajungă la un număr mare de consumatori.

 

Conceptul de Out-of-Home vine în ajutorul exploatării offline a vizibilității unui produs. Cum? Oricum, cât mai eficient posibil. Panouri publicitare, pliante, roll-ups și orice alte mijloace prin care se oferă vizibilitatea unui concept ale cărui beneficii trebuie să fie în atenția publicului țintă.

Advertisingul outdoor reprezintă ideea de publicitate în orice spațiu din afara unei locuințe, spațiu identificat în funcție de public țintă, de popularitate sau alte caracteristici care sunt importante pentru transmiterea unor mesaje esențiale în offline.

 

Reaching real people

Ideea de real people se raportează la activitățile curente, activități indispensabile vieții de zi cu zi ale oamenilor, precum timpul petrecut în metrou sau în trafic. Implementarea unei idei trebuie să exploateze toate canalele relevante prin care un produs poate fi vizibil așadar, și spațiul Out-of-Home?

Există o abordare facilă a publicului țintă tocmai prin mediul în care poate fi găsit. În funcție de serviciul sau produsul promovat, pentru un consumator sau potențial client, oportunitatea realizării serviciului sau eficiența conceptului de call to action dovedesc o mai eficientă aplicabilitate prin promovarea OOH. Panoul publicitar cu un nou film apărut, pus în apropierea unui cinema, are o mai mare eficiență în a convinge o persoană să vadă filmul, decât o va face un banner online.

 

Advertise to go

Cotidianul este dinamic, iar știrile sunt din abundență, motiv pentru care modul de transmitere a informațiilor despre un produs trebuie adaptat stilului de viață actual. Simplu și clar. Simplitatea vine din ușurința cu care este percepută informația, iar claritatea se referă la datele care au rămas fixate în mintea publicului cu care au avut contact. Conceptul de Out-of-Home pune accentul pe ușurința cu care informația intră în contact cu un public relevant, raportat la eficiența transmiterii unei informații.  OOH poate să îmbine utilul cu plăcutul, așa cum s-a întâmplat în proiectul bike-sharing creat de Asociația Green Revolution și Raiffeisen Bank, ecofriendly și vizibilitate în cotidian.

 

Filling the gaps where online doesn t

Promovarea în offline poate avea un caracter mai personal prin concretizarea unui pod de legătură între comerciant și consumator, numit loialitate. În această situație materialele folosite din offline reprezintă mijloace indispensabile ale scopului pentru care au fost create. Informația cu care un public rămâne în urma unei conferințe este cu atât mai bine fixată cu cât materialele și pliantele din cadrul evenimentului reușesc să sintetizeze aspectele esențiale ale întâlnirii, iar rezultatul este eficiența transmiterii informației, respectiv vizibilitatea unui concept sau produs.

 

Consumatorii au acces la publicitate outdoor în fiecare zi, existând sute de companii care se luptă pe piață pentru o cât mai bună vizibilitate, însă demersurile în acest sector se vor dovedi eficiente doar prin respectarea caracteristicilor simpliste ale advertisingului OOH.

Leave a Comment