Business shift cu ajutorul materialelor tipărite

aprilie 30, 2018
by Agenția de Print

Peisajul corporativ de astăzi este caracterizat prin jocul extrem de competitiv la care participă jucători din ligi diferite și care îi provoacă să utilizeze toate avantajele disponibile pentru a-și menține relevanța pe piață. Astfel, explorarea celor mai potrivite variabile și integrarea acestora în strategii complete, cu tehnici măsurabile, reprezintă elementul care permite companiilor să comunice transparent.

În epoca digitalului, alegerea completării unei strategii axate pe online cu elemente din offline este soluția care păstrează vie conversația dintre consumator și brand, prin faptul că materialele printate au capacitatea de a oferi consistență și încredere clienților. Mai mult decât atât, tipăriturile ajung la un public țintă specific care nu ar putea fi atins în mediul offline. Formele de print de bază, de la care se pot deriva idei creative în funcție de nevoile clienților și de criteriile pieței, sunt:

  1. Cărțile de vizită

Cărțile de vizită sunt esențiale pentru crearea unor noi conexiuni și pentru promovarea afacerii, fiind recomandate datorită modalității mai puțin intruzive de prezentare. Astfel, acestea favorizează și certifică discuții ulterioare și reprezintă primul pas spre clădirea unei relații de business. Întrucât prin oferirea cărților de vizită se încurajează follow-up-ul, contactarea unui prospect se realizează la cald, facilitând un răspuns pozitiv.

În acest caz, designul este extrem de important deoarece cartea de vizită este primul element cu care un posibil client intră în contact direct cu o companie. Astfel, aceasta trebuie să vorbească despre identitatea brandului și despre cultura sa organizațională.

  1. Mape, agende, letterheads și plicuri

O companie are nevoie de materiale care să comunice cu clienții și care să îi mențină vie imaginea în memoria acestora. Mapele personalizate care conțin materiale informative detaliate, foile cu antetul brandului și plicurile inspirate din sa identitatea vizuală vor asigura un impact pozitiv oricărei afaceri. Astfel, proiectarea papetăriei trebuie să fie simplă, complementară și organizată pentru a crea o imagine clară și relevantă companiei.

  1. Broșuri

Broșurile joacă un rol important în comunicarea unui brand și sunt recomandate în cazul participării la orice eveniment sau târg. Acestea reprezintă o decizie ideală de marketing întrucât permite unei companii să explice, în detaliu, serviciile și produsele vândute, alături de beneficii și opțiuni de colaborare.

Broșura asigură comunicarea corectă a informațiilor și, mai mult decât atât, este un concept creativ, care provoacă cititorul și care îmbină armonios imaginea cu textul, având un impact puternic asupra publicului țintă.

  1. Flyere

Designul interesant al unui flyer va completa strategia online a unei companii. Acestea sunt utile atunci când bugetul disponibil este limitat sau când se urmărește derularea unei campanii de plasare a unui nou produs sau serviciu pe piață. De asemenea, acestea oferă o modalitate excelentă de a promova evenimente cu un public țintă larg.

Așadar, realizarea conexiunilor, educarea clienților și promovarea afacerii sunt 3 acțiuni indispensabile unei companii care cer procese complexe menite să îi asigure competivitatea. Acest lucru se îndeplinește printr-o targetare eficientă și prin construirea unei strategii care îmbină mediul online cu cel offline, menite să asigure răspândirea mesajelor relevante în rândul publicul țintă interesat.

Leave a Comment