Chimia dintre millennials și printuri

aprilie 3, 2018
by Agenția de Print

Chimia dintre millennials și tehnologie a fost studiată și confirmată de-a lungul timpului, însă rezultatele au dezvăluit un element neașteptat: preferința pentru materialele tipărite. Statisticile care analizează comportamentul consumatorilor susțin faptul că generaţia milenială petrece mai mult timp online pentru a fi conectată cu prietenii sau pentru a se informa despre evenimente recurente, preferând să blocheze anunțurile și să ignore reclamele.

În timp ce atenția s-a concentrat pe înțelegerea obiceiurile generației Y din punct de vedere tehnic, marketingul tradițional și-a construit o comunitate formată din tineri receptivi la tipărituri. Această rocadă poate fi explicată prin transformarea spațiul virtual în spațiu publicitar, fapt care i-a determinat pe millennials să acorde credibilitate informațiilor care apar sub formă de print. Analiștii preconizează o valoare de 1,4 trilioane de dolari în puterea de cumpărare a generației Y până în 2020, ceea ce face vitală loializarea acesteia. Astfel, materialele printate permit conectarea facilă cu aceștia, în special dacă sunt cunoscute o serie de criterii apreciate de millennials.

  1. Calitatea se află în topul cerințelor. Dacă generația X reacționa pozitiv la cantitate, generația Y este extrem de analitică. Bombardați constant cu informații și promoții, tinerii au învățat, prin exercițiu, cum să înlăture zgomotul și să se concentreze pe elementele cu care rezonează și cu care împart aceleași valori. Astfel, printurile trebuie să le întâlnească așteptările, de la calitatea foii, la conținutul informativ și până la design-ul creativ.
  2. Autenticitatea este un punct de referință pentru millennials, aceștia dezaprobând încercările consumeriste de a vinde agresiv și încurajând originalitatea. Conexiunea cu ei se realizează în termeni prestabiliți, motiv pentru care brandurile care le completează obiceiurile, pasiunile și atributele stilului de viață se bucură de mai mult succes, câștigând nu doar clienți, ci și promoteri pe viață. O broșură sau un catalog care îmbracă informația într-o poveste originală va oferi personalitate companiei și va crea contextul potrivit pentru a exista o bază emoțională.
  3. Creativitate în armonizarea celor două dimensiuni în care activează generația Y– virtuală și reală. Dacă cele două criterii de mai sus sunt atinse, compania poate trece la următorul pas și anume să asigure aceeași experiență și în mediul online. În acest context, facilitatea accesului din print în online este esențială. Spre exemplu, o companie care are un advertorial într-o revistă poate pune la dispoziția cititorului printr-un cod, accesul rapid la mai multe informații online despre obiectul sau informația în cauză.
  4. Personalizarea conținutului și targetarea bazată pe cercetarea de profunzime reprezintă o necesitate în relația cu generația Y. Cu toate că millennials împărtășesc o serie de valori comune, aceștia condamnă orice atitudinea care îi face să se simtă banali. Interacțiunea la nivel personal este solicitată și la nivelul materialelor printate. Scrierea unui mesaj sau crearea unui ambalaj personalizat atunci când îi este trimis un catalog sau o comandă reprezintă pasul spre fidelizare.

Millennials sunt cunoscuți pentru imprevizibilitatea cu care relaționează cu brandurile, însă cele 4 criterii vor face din orice interacțiune fizică o experiență unică care le va menține interesul și îi va atrage în comunitate.

 

Referințe:

http://www.adweek.com/brand-marketing/6-tips-marketers-who-want-connect-meaningful-way-millennials-170682

http://visualogistix.com/insights/blog/234-why-millennials-love-print-marketing

Foto:   https://www.pexels.com/photo/box-business-celebrate-celebration-296878/

Leave a Comment