Companiile de print management canalizează resursele creativ pentru rezultate cu ecou

septembrie 3, 2018
by Agenția de Print

În ultimii 5 ani a existat o creștere fără precedent a mijloacelor electronice și sociale, iar online-ul a devenit o componentă importantă a activității recurente din mediul de business.  Schimbările care au avut loc datorită evoluției și a diversității mijloacelor de comunicare au pus într-un con de umbră capacitatea materialelor imprimate de a livra rezultate.

Cu toate acestea, printul a rămas o componentă critică a mixului de marketing, acest lucru fiind explicat prin nevoia consumatorilor de a putea alege. Aceștia dictează modul în care își primesc conținutul de marketing din mesajele de vânzări sau de promovare, iar dorința de a se conecta și la nivel personal face ca tot mai multe companii să revină la materialele tipărite. Printul are un avantaj major asupra sferei digitale – longevitate și atenție nedivizată din partea publicului său.

Consumatorii cer diversitate întrucât fiecare are o nevoie specifică, iar companiile se află în poziția de a livra o experiență unică și personalizată celor cu care intră în contact. Această tendință a făcut posibilă crearea unei nișe pentru industria printului. În egală măsură, diversitatea și complexitatea canalelor de comunicare a făcut ca externalizarea proceselor de tipărire să devină cea mai bună soluție în planificarea și implementarea unei campanii de marketing.

Colaborarea cu o companie specializată în print management oferă date la zi din piață, informații despre automatizare poștală, sortare, tipărire și producție, informații care ajută departamentul de marketing în estimarea corectă a bugetului și a timpului necesar. Pentru marketeri, externalizarea proiectului de print înseamnă:

  • Maximizarea resurselor
  • Optimizarea proceselor și a canalelor de comunicare
  • Estimarea reală a investiției
  • Reducerea costurilor de producție
  • Controlul asupra identității brandului
  • Eficiență și personalizare pe baza nevoilor specifice ale campaniei

Coordonarea unui proiect de print necesită o abilitate specială și cunoștințe în domeniu,  consumând, în egală măsură, o cantitate considerabilă de timp și răbdare. Așadar, rolul echipei de gestionare a tipăririi este vital. O evaluare detaliată realizată pe baza experienței va facilita formarea unei viziuni obiective asupra oricărui proces, permițând partenerului de print să poată sugera îmbunătățiri în ceea ce privește:

  • Aplicarea raționalizării achizițiilor
  • Produs și producție
  • Management eficient
  • Proces și reducere a riscului

Comunicarea cu consumatorii reprezintă unul dintre factorii principali care influențează evoluția și succesul unei companii. În completare, noul trend – care vizează comunicare omni-chanel – face ca externalizarea către un partener de print management să reprezinte cea mai eficientă soluție pe termen scurt, mediu și lung. Un partener cu experiență are capacitatea de a se adapta la orice proiect, făcând posibilă campanii de ultimă oră sau de durată îndelungată, fără a investi în echipamente și resurse suplimentare.

O echipă profesionistă de gestionare a proiectelor de tipărire va oferi întotdeauna cea mai bună soluție existentă pe piață deoarece înțelege mediul comercial și cunoaște toți furnizorii. În concluzie, provocările crescânde, presiunile financiare cu care se confruntă specialiștii în marketing și avantajele numeroase fac din outsourcing-ul de print management o propunere convingătoare.

Leave a Comment