Print management-ul îți reduce costurile și întârzierile de producție

august 22, 2018
by Agenția de Print

CMO Council – organizație la nivel global care include specialiști și profesioniști în marketing aflați în poziții de conducere – a realizat un studiu care a arătat faptul că 84% dintre companiile participante au distribuit materiale promoționale (reviste periodice, broșuri, prezentări) care nu mai erau de actualitate.

Se întâmplă de multe ori ca, pe parcursul lanțului de aprovizionare să apară erori de distribuție sau depozitare care să genereze întârzieri. Acestea reprezintă unele dintre principalele motive pentru care întreaga activitate de tipărire trebuie externalizată către o companie de print management care să preia și să coordoneze toate activitățile specifice, cu scopul de a prevedea și a împiedica apariția unor astfel de erori.

În egală măsură, compania specializată în print management poate elimina costurile ascunse din bugetele alocate departamentului de marketing și a celui operațional printr-o coordonare impecabilă cu întreg procesul de supply chain. Reducere procentului de risipă a resurselor financiare sau de altă natură se realizează prin coordonarea eficientă a producției, a depozitării și a distribuției materialelor printate. Cu ajutorul implementării unui sistem de management al inventarierii acestora, realizat de către un singur furnizor, compania va avea o evidență clară:

  1. În ceea ce privește necesarul tipăriturilor, a comenzilor și a cantităților de care au nevoie pentru o anumită campanie sau activitate de marketing
  2. A conținutului personalizat sau adaptat la diverse oferte sezoniere
  3. A managementului identității de brand cu scopul de a păstra consistența, acuratețea și coerența imaginii și culturii brandului

În cele mai multe dintre cazuri, companiile de print management au o rețea complexă de tipografii cu care lucrează, conexiuni care le permite obținerea tuturor materialelor de care are nevoie un client. În felul acesta, în cazul unei campanii creative de marketing sau în situația în care o companie lansează un produs premium pentru care are nevoie de o etichetă cu anumite caracteristici mai puțin întâlnite, un print manager va identifica cea mai potrivită soluție de print care să se încadreze în buget și care să respecte toate cerințele.

De-a lungul întregului lanț de supply management, dinamica echipei sau a echipelor implicate este din ce în ce mai mare, ceea ce înseamnă că, de fiecare dată, persoana nou angajată de la achiziții trebuie să înțeleagă cum funcționează întreg procesul printării diverselor materiale. De cealaltă parte, în cazul unui furnizor de print management, indiferent de cât de nouă este persoana de la achiziții, o discuție cu acesta va clarifica toate necunoscutele și va crea o colaborare productivă. Astfel, managerul companiei va avea mai mult control asupra activităților și proceselor de business, fapt care îi va permite o reducere a costurilor și o optimizare a activității din cadrul companiei.

În concluzie, eficiența operațională, reducerea costurilor și un management orientat către îndeplinirea obiectivelor reprezintă câteva dintre elementele cheie care determină toate procesele din supply chain management să funcționeze omogen. Orice eroare apărută de-a lungul oricărui proces le va impacta pe celelalte în mod negativ și va genera pierderi pe mai multe planuri. În situația în care presiunea pusă pe specialiștii din acest domeniu este din ce în ce mai mare, externalizarea procesului de print nu poate decât să aducă beneficii semnificative atât pentru cei implicați în mod direct, cât și pentru companie.

Sursă foto: Pexels

Leave a Comment