Pocesele de business se optimizează printr-un print management corect

decembrie 11, 2017
by Agenția de Print

Unii manageri consideră că cel mai vulnerabil element din cadrul proceselor de business este momentul în care informațiile esențiale despre companie trec din mediul online în print. Cu toate acestea, indiferent de industrie sau de complexitatea operațională a unei companii, succesul unui proiect sau a unei campanii depinde, într-o mare măsură, de calitatea materialelor printate, de eficiența cu care acestea sunt distribuite și de rapiditatea cu care informația ajunge de la organizație către publicul țintă.

În ultimii ani, tendința companiilor a fost aceea de a automatiza procesele operaționale, în principal cu scopul de a reduce costurile și riscurile în materie de eficiență și confidențialitate. În ceea ce privește materialele tipărite, cea mai potrivită modalitate de eficientizare este externalizarea întregului proces către o companie specializată în print management. Motivele sunt numeroase, iar noi ne vom opri asupra celor mai importante dintre ele.

Simplificare

De cele mai multe ori, pentru a crea și a tipări diverse materiale – începând cu bannere și cărți de vizită și terminând cu prezentări complete ale companiei (imobiliare) sau reviste cu produse (FMCG) – este nevoie de mult timp și efort. Fie că este vorba despre un specialist în marketing și un grafician care dă viață ideilor, fie că este vorba despre o echipă de creație, de supervizare și de distribuție, activitatea de print însumează o investiție semnificativă de resurse: umane, financiare, de timp, etc.

Pe de cealaltă parte, alegerea unei companii cu expertiză în print management simplifică foarte mult întregul proces, întrucât îl reduce la o primă discuție de identificare a nevoilor specifice de print și la etapa finală de primire a tipăriturilor. Astfel, prin trecerea responsabilităților de la companie către furnizor se recuperează o parte din resursele care trebuiau investite inițial și care vor putea fi alocate altor proiecte.

Mai mult control

Pentru manageri, controlul pe care îl au asupra activităților de business reprezintă un element esențial deoarece le permite să aibă o mai mare siguranță. În situația de față, controlul se referă la certitudinea că există o persoană delegată, răspunzătoare de întreg procesul de print și la faptul că proiectul este gestionat de către un profesionist cu experiență relevantă în domeniu. De asemenea, controlul se referă și la dispariția risculului ca responsabilitatea unui proiect de print, indiferent de mărimea sa, să fie distribuit de la un angajat la altul, fără ca, în final, managerul să știe exact cine se ocupă și cine este răspunzător pentru succesul sau eșecul avut.

Reducerea costurilor

Toate activiățile care intră sub umbrela de business process implică alocarea unui procent semnificativ din resursele totale ale unei companii. Acest lucru se întâmplă, cu precădere, în momentul lansării unei campanii de marketing sau în cazul în care compania are mai multe locații. În aceste situații, cea mai bună soluție este externalizarea serviciului care va genera o reducere a costurilor prin: evoluția rapidă de la idee la produs finit, obținerea unor costuri mai reduse și diminuarea numărului de persoane din partea companiei implicate în proiect.

În concluzie, o companie formată din experți în print management reprezintă opțiunea ideală deoarece are rolul de a ajuta managerii în efortul lor de eficientizare a întregului aparat operațional și a proceselor de business.

Resurse:

https://www.huffingtonpost.com/brian-hughes/how-business-process-mana_b_10875784.html

www.freepik.com/free-photo/creative-graphic-designer-with-graphic-tablet_1200016.htm

Leave a Comment