Print managementul – metodă de reducere a bugetelor pentru achiziții

septembrie 12, 2018
by Agenția de Print

De nenumărate ori, de-a lungul carierei, brand managerii, trade managerii și chiar CFOs devin captivi ședințelor, datelor de analizat. Astfel, o mare parte din timp și din energie este investită în stabilirea bugetelor pentru achiziții, a celor pentru departamentele de marketing, a celor dedicate evenimentelor, iar lista poate continua.

Conform unui studiu realizat de către Grant Thornton LLP și Centrul American pentru Productivitate și Calitate, procesul de stabilire a bugetelor reprezintă una dintre pricipalele surse de stres și de scădere a motivației la locul de muncă. Rezultatele aceluiași studiu au arătat faptul că:

  • 83% dintre CFOs sunt de părere că abordarea companiei în ceea ce privește procesul de stabilire a bugetelor anuale trebuie schimbat și optimizat
  • 62% dintre CFOs consideră că echipa lor este copleșită de sistemul de bază al managementului financiar și, din această cauză, se află în imposibilitatea de a aduce îmbunătățiri analizei și planificării financiare
  • 37% din managerii diverselor departamente consideră că strategia de stabilire a bugetelor pentru achiziții are nevoie de îmbunătățiri.

O anumită parte din bugetul anual este alocată materialelor tipărite, necesare numeroaselor campanii de comunicare și activități de marketing desfășurate pe parcursul unui an. Colaborarea cu o companie de print management care să gestioneze întreaga activitate de tipărire, de la grafică și design, până la depozitare și distribuire în toate punctele de lucru atrage, printre altele, și reducerea bugetelor de achiziție, astfel:

  1. Prin oferirea unor soluții practice

Experiența unui profesionist în print management îi oferă capacitatea de a estima rezultatele în materie de print conform cerințelor clientului și de a asigura consilierea necesară care să genereze rezultatul prevăzut. Cu alte cuvinte, o colaborarea în acest sens va da plus valoare tuturor activităților de promovare desfășurate și va asigura îndeplinirea obiectivelor setate de către client.

  1. Gestionarea eficientă a tuturor etapelor procesului de print

De la alegerea celei mai bune soluții de print, stabilirea prețului, până la urmărirea întregului proces, un furnizor de print management monitorizează realizarea proiectului în timpul și bugetul stabilit. Astfel, brand managerul se poate baza pe faptul că proiectul lui se va desfășura conform planului, fără întârzieri sau probleme neprevăzute.

  1. Prin managerul – un aliat valoros

Un specialist în print management dispune de resurse valoroase și cunoaște toate etapele prin care poate trece un proiect de acest fel, indiferent de dimensiune. Astfel, soluțiile pe care le oferă sunt personalizate și pliate pe așteptările specifice ale fiecărui brand manager sau trade marketer în parte, livrând rezultate la un nivel ridicat de calitate. Mai mult decât atât, expertiza îl ajută să estimeze fluxul și să aprecieze timpul de lucru necesar, ceea ce înseamnă că va exista certitudinea îndeplinirii obiectivelor, iar clientul va putea urmări procesul în mod transparent.

În concluzie, colaborarea unei companii, indiferent de dimensiunea sa, cu un integrator de print reprezintă una dintre cele mai simple metode de reducere a bugetelor pentru achiziții. Eficiența crescută a gestionări proiectelor de print, expertiza extinsă și numeroasele proiecte desfășurate alcătuiesc elemente cheie în realizarea obiectivului de cost saving al companiilor românești și internaționale.

Leave a Comment