Studiu de caz – Retail /hypermarket

Client - Retea de magazine si hypermarketuri, cu acoperire nationala.
hipermarket

Provocarea nr. 1: calitate superioară a printurilor cu buget redus

Soluția Agenției de Print: împărțirea producției
Există cazuri în care clienții noștri trebuie să lanseze o ofertă periodică de prezentare către clienți, la o calitate cât mai bună a materialelor, pe care trebuie să le livreze cât mai repede în toată țara, având un buget cât mai redus.

În această situație, am ales descentralizarea și împărțirea producției de tipar pentru a micșora costurile, strategie completată de o distribuție dedicată, care să acopere întreaga rețea de magazine în cel mai scurt timp, la cel mai scăzut cost posibil.

Beneficiul principal: o calitate superioară a tipăriturilor cu buget redus

Provocarea nr. 2: nevoia accesului rapid la produsele recurente de tipar

Soluția Agenției de Print: centralizarea stocurilor
În acest caz, cea mai bună soluție care să rezolve provocarea clientului nostru a fost centralizarea stocurilor, depozitarea și distribuția lor în toate agențiile din țară. În felul acesta, costurile materialelor de print au scăzut, iar întreg procesul, de la tipărire până la distribuție a fost preluat integral de către noi.

Beneficiul principal: optimizarea procesului de achiziționare a produselor recurente de tipar

Provocarea nr. 3: modaltăți creative de prezentare a ofertelor și promoțiilor

Soluția Agenției de Print: accesarea unor tehnologii inovatoate de print

Rețeaua partenerilor noștri alcătuită din peste 50 de tipografii ne permite accesul oricând la cele mai noi tehnologii de imprimare, cu rezultate uimitoare. De aceea, am soluționat această provocare reușind să identificăm și să propunem partenerului nostru modalități creative de prezentare a ofertelor și a promoțiilor lunare. În felul acesta, compania din retail și-a surprins clienții atât prin oferte avantajoase, cât și prin design-ul lor.

În industria printului, creativitatea și capacitatea de inovație sunt cele care ajută companiile din România și nu numai să se diferențieze de competiție, în mod semnificativ, și să își țină clienții aproape surprinzându-i plăcut de fiecare dată.

Beneficiul principal: posibilitatea clienților noștri de a fi mai aproape de consumatorii lor prin materiale tipărite în mod creativ

Daca si tu te confrunti cu probleme de print similare sau diferite, contacteaza-ne!

Si lasa-ne sa gasim impreuna solutia potrivita de tipar pentru nevoile tale! Rezultatele iti vor depasi asteptarile!

Details

Date
martie 26, 2015
Agentia de Print | Studiu de caz – Retail /hypermarket
class="pirenko_portfolios-template-default single single-pirenko_portfolios postid-332 samba_theme samba_left_nav samba_left_align samba_responsive wpb-js-composer js-comp-ver-5.2.1 vc_responsive"