Valorifică la maxim prezența companiei la evenimentele partenere

mai 21, 2018
by Agenția de Print

Crearea parteneriatelor și asocierea unei companii cu evenimente relevante pentru industria în care activează reprezintă o decizie strategică cu impact pe termen lung. Planificarea evenimentelor este adesea discutată și executată în mediul corporate datorită aportului în dezvoltarea profesională și datorită capitalului de imagine pe care îl generează. Astfel, elementele logistice și organizaționale trebuie plănuite cu atenție, iar materialele printate alese în forma potrivită contextului.

  1. Semnele direcționale, spyderele și bannerele sunt prima opțiune pentru numeroase branduri care aleg să fie partenere în cadrul unui eveniment. Integrarea lor în strategia de promovare este esențială întrucât s-a format, de-a lungul timpului, o cultură în jurul evenimentelor, ceea ce a determinat formarea expectanțelor în această direcție din partea publicului țintă. Cu toate acestea, pentru a maximiza prezența în calitate de partener al evenimentului, strategia trebuie completată cu o serie de acțiuni specifice.
  2. Pachetele reprezentative pentru identitate companiei se oferă la începutul unei conferințe și conțin informații despre compania partener, dar nu numai:
    1. pliante
    2. cărți de vizită
    3. broșuri
    4. agende sau notebooks
    5. pixuri sau creioane cu logo
    6. hartă cu standul companiei în locul de desfășurare a evenimentului etc

Alături de materialele despre compania partener, se recomandă adăugarea informațiilor referitoare la activările din cadrul conferinței, prezentarea programului și a vorbitorilor. În multe situații, organizatorii aleg să ofere mai multe opțiuni de discursuri, în funcție de domeniile și industriile pe care le vizează, iar pentru a veni în sprijinul participanților se recomandă realizarea unui orar cu speakerii și topicurile abordate. În plus, creearea unei hărți a spațiilor din clădire poate fi o soluție utilă pentru aceștia, menită să le maximizeze prezența la conferință și să le permită participarea la speech-urile pe care le găsesc relevante.

  1. Gustările cu logo-ul companiei partener imprimat pe ambalaj reprezintă o alegere creativă și o modalitate de a ieși în evidență față de ceilalți parteneri sau competitori. Conferințele, în special cele desfășurate în decursul a două sau mai multe zile, pot fi extenuante. Astfel, participanților li se pot servi dulciuri sau patiserie în ambalajele partenerului care să vină în completarea cafelei.
  2. Ecusoanele sau nametags folosite în cadrul evenimentului reprezintă o sursă noninvazivă de a păstra vie imaginea companie în memoria participanților la conferință și, în același timp, un suport pentru networking în pauzele de masă și de cafea. Astfel, designul inovativ, folosirea culorilor specifice și realizarea acestora într-un mod creativ rămâne o soluție potrivită pentru orice eveniment.
  3. Activările din timpul evenimentului se recomandă pentru crearea unui contact direct cu participanții. De asemenea, asigurarea unei oportunități de relaxare într-un mediu orientat către formarea profesională va crea contextul potrivit pentru asocierea brandului cu sentimente pozitive. În acest sens, cabinele foto, jocurile cu câștig garantat sau orice altă activitate care presupune primirea unui cadou cu însemnele companiei reprezintă un avantaj pentru aceasta.

Obținerea unui impact semnificativ prin intermediul printurilor se face odată cu înțelegerea punctelor forte ale acestora. În egală măsură, stabilirea scopului pentru care se promovează o companie prin intermediul materialelor printate și rezultatele care se anticipează sunt la fel de importante. Întrucât fiecare tip de print reprezintă un vector de imagine, alegerea celor potrivite este esențială.

Sursă foto: www.freepik.com/free-photo/waiting-room-with-monitors_992625.htm

Leave a Comment