- martie 16, 2020
Într-o piață tot mai aglomerată, în care competitorii de toate taliile încearcă să atragă atenția consumatorilor și să îi convingă să ia decizii de cumpărare, șansele unui start-up […]
ianuarie 9, 2020Conservarea mediului înconjurător devine o responsabilitate pe care tot mai multe industrii și-o asumă, atitudine care a generat schimbări considerabile ale modulului în care acestea își desfășoară activitățile. […]
noiembrie 13, 2019Industria de packaging va înregistra creșteri considerabile în anii care urmează, acest lucru datorându-se și dinamicii extrem de mari pe care o are mediul de business. Globalizarea favorizează […]
octombrie 30, 2019Tot mai multe companii la nivel global fac trecerea dinspre printul analog către cel digital, iar industria textilă se regăsește, la rândul ei, în centrul acestei tendințe. Cu […]
octombrie 16, 2019Printul și online-ul reprezintă astăzi cele două canale de comunicare pe care brandurile se bazează pentru crearea unei relații cu publicul țintă. În acest fel, ele reușesc să […]
septembrie 30, 2019Modalitățile de promovare a serviciilor sau a produselor au devenit tot mai complexe, iar printul rămâne una dintre componentele esențiale pentru diseminarea mesajelor comerciale. Acesta reușește să devină […]
septembrie 11, 2019Atenția consumatorilor este divizată și din ce în ce mai greu de captat de către companii. Complexitatea și diversitatea strategiilor de marketing demonstrează efortul pe care brandurile îl […]
august 27, 2019Concurența dintre companii pentru a atrage atenția publicului nu se desfășoară doar prin intermediul produselor sau serviciilor pe care le oferă, ci și prin imaginea pe care reușesc […]
august 14, 2019În lupta pentru atenția consumatorilor, companiile au nevoie de aliați puternici, iar în acest context, printul reprezintă un atuu prin care brandurile se pot diferenția în raport cu […]
iulie 24, 2019Mixul de marketing constituie totalitatea canalelor de diseminare a informațiilor despre un produs cu scopul de a-l promova, pentru ca acesta să fie achiziționat de către consumatori. În […]
iulie 3, 2019Customer Experience devine un indicator tot mai important în crearea unei relații stabile dintre consumatori și branduri. Aceasta constă în modul în care publicul percepe contactul direct cu […]
iunie 25, 2019Inovațiile tehnologice au făcut ca industria tipografică să evolueze, adaptându-se dezvoltării mediului digital, astfel încât să rămână un punct central în comunicarea companiilor. Printul, integrat într-o strategie SMART, […]
iunie 12, 2019Brandurile investesc tot mai mult pentru a se diferenția de principalii competitori în percepția consumatorilor. Fiecare companie implementează strategii pentru a se poziționa competitiv pe piață, iar canalele […]
iunie 4, 2019Competiția pentru a capta atenția cât mai multor cumpărători a motivat companiile să dezvolte tehnici de vânzare și de înțelegere a consumatorilor tot mai complexe. Campaniile de marketing […]
mai 15, 2019Companiile sunt într-o continuă competiție pentru atragerea unui număr cât mai mare de consumatori, iar strategiile implementate pentru comunicarea clară și fluidă cu aceștia au la bază date […]
mai 3, 2019Consumatorii au fost întotdeauna atrași de noutate și de schimbările care le-au oferit noi modalități de exprimare. În acest context, apariția mediului digital a părut o inevitabilă evoluție […]
aprilie 10, 2019Evoluția tehnologică atrage schimbări asupra modalităților de comunicare. Un exemplu recent al acestui fenomen este reprezentat de dezvoltarea tehnologiei digitale care a influențat modalitate prin care oamenii și […]
martie 27, 2019Lumea este din ce în ce mai interconectată, iar mesajele sunt acum transmise în câteva secunde, transformând lumea într-un sat global. Evoluția tehnologică și digitalizarea a permis companiilor […]
martie 7, 2019Storytelling-ul este o componentă importantă în viața consumatorilor, dar și în activitatea brandurilor. De la cele mai vechi forme de transmitere a poveștilor, la mijloacele moderne – tipăritura […]
februarie 20, 2019Punctul de legătură între ceea ce înseamnă un brand și ce reprezintă el este chiar acest element atât de important al comunicării, mesajul. Dacă o companie nu își […]
februarie 13, 2019Unul dintre motivele pentru care brandurile investesc în vizibilitate este crearea unei comunități pe care să o informeze despre produsele și serviciile sale, dar și despre beneficiile utilizării lor. […]
februarie 6, 2019Cel mai recent raport Global Powers of Retailing 2019 realizat de către Deloitte arată faptul că cele mai importante 250 de companii de retail la nivel global au […]
ianuarie 31, 2019Printul ia noi proporții în 2019 și continuă să se adapteze la evoluția tehnologică și la cerințele consumatorilor. Materialele tipărite sunt una dintre piesele din marele puzzle al […]
ianuarie 23, 2019Se vorbește despre advertising collateral atunci când se face referire la materialele printate de marketing care sunt utilizate în cadrul unei campanii de promovare. De multe ori, conceptul […]
ianuarie 15, 2019În advertising, PR sau event planning, printul a fost și este în continuare folosit pentru caracteristicile sale unice care vin în completarea eforturilor din online. Dacă în trecut, […]
ianuarie 9, 2019Pe fondul dezvoltării rapide a comunicării digitale, printul este în continuare un instrument ofertant, în special dacă respectă o condiție: să fie parte dintr-o poveste care se amplifică […]
decembrie 19, 2018Despre contribuția din media digitală și de print au existat numeroase discuții, situație întâlnită și în cazul interconectării dintre acestea, însă de puține ori a fost pus în […]
decembrie 11, 2018Amploarea pe care mediul online a luat-o în ultimii ani nu poate fi contestată, fiind un instrument de promovare ofertant și extrem de accesibil. Cu toate că digitalul […]
decembrie 5, 2018PwC a chestionat anual, începând cu 2010, mii de consumatori din întreaga lume pentru a le urmări comportamentul. Rezultatele cercetării au demonstrat faptul că încrederea și optimismul unui […]
noiembrie 29, 2018În ultimii ani, marketing-ul digital a devenit o componentă din ce în ce mai puternică de promovare la nivel internațional. Acest lucru s-a datorat nevoii de adaptare la […]
noiembrie 21, 2018Sezonul rece a sosit, rafturile din magazine sunt încărcate cu decorațiuni, newsfeed-ul este bogat în oferte, iar orașul este pregătit pentru venirea Crăciunului. Spiritul sărbătorilor a luat […]
noiembrie 15, 2018Millennials se află în centrul atenției, însă nu sunt singurii consumatori valoroși. Printul oferă oportunitatea companiilor de a se conecta cu un public larg, iar responsabilitatea acestora este de […]
noiembrie 7, 2018Cu fiecare an, pregătirile pentru Crăciun încep mai devreme și strategiile de marketing devin mai complexe. Aceasta este una dintre cele mai așteptate perioade al anului, motiv pentru […]
octombrie 31, 2018Oamenii sunt expuși la reclame în mod constant, în mediul online, în printuri, la TV sau în timp ce ascultă muzică la radio. Combinate, toate aceste medii fac […]
octombrie 24, 2018Câteva luni ne mai despart de 2019 și, ca orice început, venirea unui nou an va aduce schimbări pentru care companiile trebuie să fie pregătite. Lumea marketingului se […]
octombrie 18, 2018Strategiile de marketing complexe, care combină activitățile din lumea virtuală cu activările din mediul offline convertesc eforturile departamentelor responsabile în rezultate pozitive, cu ecou. Succesul acestora se datorează […]
octombrie 11, 2018Piața de FMCG atât la nivel național, cât și internațional, cunoaște o dezvoltare continuă, în principal datorită brandurilor care înglobează produse alimentare și non-alimentare de larg consum. Modelul […]
octombrie 4, 2018În campaniile de marketing, specialiștii în domeniu optează tot mai des pentru native advertising, datorită studiilor care îi demonstrează capacitatea de a atrage atenția utilizatorului de două ori […]
septembrie 26, 2018Printul poziționează competitiv brand-urile și scoate din tiparele obișnuite campaniile de marketing
În prezent, numeroase companii se concentrează asupra campaniilor de marketing online și eșuează în a accesa beneficiile pe care le oferă o strategie omnichanel. Brandurile care au anticipat […]
septembrie 18, 2018Călătoria unui consumator de pe platforma online la raftul de cumpărături și invers este anticipată și concepută în lumea designerilor digitali. Fie că este un lanț de magazine […]
septembrie 12, 2018De nenumărate ori, de-a lungul carierei, brand managerii, trade managerii și chiar CFOs devin captivi ședințelor, datelor de analizat. Astfel, o mare parte din timp și din energie […]
septembrie 3, 2018În ultimii 5 ani a existat o creștere fără precedent a mijloacelor electronice și sociale, iar online-ul a devenit o componentă importantă a activității recurente din mediul de […]
august 22, 2018CMO Council – organizație la nivel global care include specialiști și profesioniști în marketing aflați în poziții de conducere – a realizat un studiu care a arătat faptul […]
august 13, 2018Materialele tipărite joacă un rol esențial în obținerea unei rate de succes cât mai crescute ale campaniilor de marketing de tip omni-channel. În cazul acestora, nu se mai […]
august 8, 2018Campaniile integrate, care răspândesc mesajul în fiecare mediu și utilizează toate canalele folosite de publicul țintă, definesc succesul unui brand. Crearea unei strategii complete, formată din instrumentele pe […]
august 2, 2018Industria printului s-a confruntat, de-a lungul timpului, cu numeroase provocări operaționale, însă mesajul furnizorilor de imprimare a rămas optimist pe tot parcursul schimbărilor. Tipografiile și companiile de print […]
iulie 26, 2018De la vechile forme de tipărire din perioada Chinei Antice, la presa inventată de Johannes Gutenberg și până la digitalizarea tipografică de astăzi, printul a făcut posibilă scrierea […]
iulie 18, 2018Produse pentru femei însărcinate, ceasuri pentru persoanele care suferă de Alzeimer, un parc dendrologic – toate intră în categoria afacerilor de nișă. Cu toate că pot părea companii […]
iulie 10, 2018Accesibilitate și dezvoltarea accelerată a tehnologiei au dictat, de-a lungul timpului, multe dintre schimbările strategice de business, inclusiv în departamentele de marketing și publicitate. Industria printului își menține […]
iulie 4, 2018În secolul al XVII-lea, fizicianul și matematicianul englez Isaac Newton a realizat o serie de experimente cu lumina soarelui și prismele, demonstrând faptul că lumina albă este compusă […]
iunie 27, 2018În ultimul deceniu, o nouă preocupare a apărut în rândul marilor producători: cunoașterea proceselor decizionale care determină consumatorii să răspundă pozitiv stimulilor folosiți pentru a-și atinge scopul final: […]
iunie 18, 2018Configurarea materialului pentru un protocol de imprimare adecvat, alături de stabilirea detaliilor de tipărire împreună cu print managerul partener sunt doi pași importanți care vor dicta succesul colaborării […]
iunie 18, 2018Broșurile sunt o modalitate practică de a comunica publicului-cheie informații complete despre produsele și serviciile oferite de o companie, fiind un instrument de marketing flexibil. În ultima perioadă, […]
iunie 5, 2018Configurarea materialului pentru un protocol de imprimare adecvat, alături de stabilirea detaliilor de tipărire împreună cu print managerul partener sunt doi pași importanți care vor dicta succesul colaborării […]
mai 21, 2018Crearea parteneriatelor și asocierea unei companii cu evenimente relevante pentru industria în care activează reprezintă o decizie strategică cu impact pe termen lung. Planificarea evenimentelor este adesea discutată […]
mai 14, 2018La început a fost printul, ca mai apoi digitalul să vină în completarea eforturilor de a duce mai departe informația. De-a lungul timpului, tipăriturile au contribuit semnificativ în […]
mai 7, 2018Există întrebări a căror răspunsuri sunt încă incomplete și doar câteva rivalități despre care se vorbește chiar și după 10 ani. Una dintre aceste dezbateri continuă să facă […]
aprilie 30, 2018Peisajul corporativ de astăzi este caracterizat prin jocul extrem de competitiv la care participă jucători din ligi diferite și care îi provoacă să utilizeze toate avantajele disponibile pentru […]
aprilie 24, 2018Relevanța pe piață se menține printr-o analiză atentă a trendurilor din industrie și prin adoptarea acestora în strategia generală a unui business. Pentru a rămâne competitive, companiile se […]
aprilie 16, 2018Puternic influențați de evoluția tehnologică și de industria IT, consumatorii și-au creat expectanţe dificil de încadrat în tipologiile tradiționale de cumpărători. Așadar, mediul dinamic contemporan le-a determinat poziția […]
aprilie 10, 2018Efectul pe care fonturile îl dau unui material printat este extrem de puternic și, de aceea, pentru a obține o reacție pozitivă, acestea trebuie să fie combinate armonios […]
aprilie 3, 2018Chimia dintre millennials și tehnologie a fost studiată și confirmată de-a lungul timpului, însă rezultatele au dezvăluit un element neașteptat: preferința pentru materialele tipărite. Statisticile care analizează comportamentul […]
martie 27, 2018În era în care digitalul dictează prezentul și conturează viitorul, oportunitățile pe care printul le aduce la masa negocierilor în departamentele de promovare par limitate. Astfel, pe măsură […]
martie 16, 2018Farhad Manjoo, editorialist pentru Business Day la The New York Times expune, într-un articol recent, avantajele informării din ziare în detrimentul știrilor preluate din mediul online. Acesta realizează […]
martie 7, 2018Statistici recente arată faptul că 94% dintre persoanele cu acces la tehnologie dispun de un telefon mobil pe care îl pot folosit ori de câte ori au nevoie. […]
martie 2, 2018Culorile și nuanțele reprezintă chintesența unui material de print deoarece atrag atenția publicului țintă, completează mesajul transmis și vorbesc despre compania căreia îi aparține. Psihologia culorilor în marketing […]
februarie 26, 2018Digitalizarea a creat o nouă oportunitate pentru print deoarece a atras industria advertising-ului, care aglomera mediul offline, în online. În prezent, companiile interacționează cu preponderență prin intermediul rețelelor […]
februarie 19, 2018Secolul XV aduce în industria printului o inovație de natură tehnologică prin intermediul căreia cursul istoriei tipăriturilor a fost schimbat dramatic. Misterul care acoperă inventarea tipăririi cu litere […]
februarie 9, 2018Cultura industriei de print a avut un impact semnificativ asupra societății încă de la apariția sa, reprezentând o modalitate de comunicare importantă, într-o perioadă în care sursele de […]
februarie 2, 2018Inovațiile în tehnologia de imprimare convențională și digitală au condus industria de tipărire pe un curs ascendent, favorizând implementarea soluțiilor creative de print. Schimbările continuă și în 2018, […]
ianuarie 23, 2018Industria de tipărire își are rădăcinile adânc înfipte în istoria timpurie a omenirii, devenind un element cheie prin numeroasele beneficii pe care le-a adus, de la comunicarea individulă […]
ianuarie 10, 2018Productivitatea în industria printului poate fi uneori pusă sub semnul îndoielii. Va livra la timp materialele printate?, Vor respecta designul?, Pot avea încredere că distribuția se va face […]
decembrie 19, 2017Un print manager reprezintă persoana care gestionează proiecte complexe de print, începând cu partea de consultanță, continuând cu grafica pentru materiale și încheind cu distribuirea lor în toate […]
decembrie 11, 2017Unii manageri consideră că cel mai vulnerabil element din cadrul proceselor de business este momentul în care informațiile esențiale despre companie trec din mediul online în print. Cu […]
noiembrie 24, 2017Industria printului este una dintre cele mai mari de pe piață globală și contribuie semnificativ la creșterea economică națională și internațională. În ultimii zece ani, marketing-ul digital a […]
noiembrie 13, 2017Industria printului se dezvoltă în mod constant datorită evoluției tehnologiei care permite tipografiilor să întâlnească cele mai specifice nevoi și cerințe ale companiilor. Alegerea unei tipografii care să […]
Agentia de Print devine Tiplog | Noutati | Agentia de Print devine Tiplogclass="page-template-default page page-id-555 samba_theme samba_left_nav samba_left_align samba_responsive wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1 vc_responsive"