Image Caption
Image Caption
Image Caption
  • RomânăRomână
    • FrançaisFrançais
    • EnglishEnglish
  • Despre noi
    • Echipa noastra
  • Servicii
  • Studii de caz
    • Studiu de caz – Domeniul bancar
    • Studiu de caz – Industria jocurilor de noroc
    • Studiu de caz – Retail /hypermarket
  • Intrebari frecvente
  • Noutati
  • Contacteaza-ne
  • Reprezint o tipografie
Facebook
Google Plus
Instagram
Linkedin
Pinterest
Twitter
© 2015 Agentia de print, CUI RO30862768 , Reg.Com J35/2693/02.11.2012
Politica cookies |
Created by CeriSEO

Noutati

  • 384
    martie 16, 2020

    Materialele de print contribuie la dezvoltarea unui startup

    Într-o piață tot mai aglomerată, în care competitorii de toate taliile încearcă să atragă atenția consumatorilor și să îi convingă să ia decizii de cumpărare, șansele unui start-up […]

    READ MORE
  • Recycle icon on computer keyboard for genn engery concept
    ianuarie 9, 2020

    Campaniile de print și tehnologiile verzi

    Conservarea mediului înconjurător devine o responsabilitate pe care tot mai multe industrii și-o asumă, atitudine care a generat schimbări considerabile ale modulului în care acestea își desfășoară activitățile. […]

    READ MORE
  • Gift Boxes with Tag hand made
    noiembrie 13, 2019

    Tendințele industriei de packaging – cum va face față printul trendurilor din 2020?

    Industria de packaging va înregistra creșteri considerabile în anii care urmează, acest lucru datorându-se și dinamicii extrem de mari pe care o are mediul de business. Globalizarea favorizează […]

    READ MORE
  • Staff of textile department
    octombrie 30, 2019

    Printul digital reduce nivelul de poluare cauzat de industria textilă

    Tot mai multe companii la nivel global fac trecerea dinspre printul analog către cel digital, iar industria textilă se regăsește, la rândul ei, în centrul acestei tendințe. Cu […]

    READ MORE
  • Catalog with samples of fabrics for furniture upholstery.
    octombrie 16, 2019

    Promovarea prin intermediul catalogului promoțional – reguli și funcții

    Printul și online-ul reprezintă astăzi cele două canale de comunicare pe care brandurile se bazează pentru crearea unei relații cu publicul țintă. În acest fel, ele reușesc să […]

    READ MORE
  • action-architecture-billboards-2380784
    septembrie 30, 2019

    Printul – componentă esențială a marketingului diferențiat

    Modalitățile de promovare a serviciilor sau a produselor au devenit tot mai complexe, iar printul rămâne una dintre componentele esențiale pentru diseminarea mesajelor comerciale. Acesta reușește să devină […]

    READ MORE
  • architecture-buildings-car-331990
    septembrie 11, 2019

    Cum poate un call to action să aibă impact în print marketing

    Atenția consumatorilor este divizată și din ce în ce mai greu de captat de către companii. Complexitatea și diversitatea strategiilor de marketing demonstrează efortul pe care brandurile îl […]

    READ MORE
  • ad-3702082_1920
    august 27, 2019

    Identitatea unui brand este completată de materiale creative de print

    Concurența dintre companii pentru a atrage atenția publicului nu se desfășoară doar prin intermediul produselor sau serviciilor pe care le oferă, ci și prin imaginea pe care reușesc […]

    READ MORE
  • magazine-man-person-2017803
    august 14, 2019

    Mai pot fi eficientizate campaniile de print marketing?

    În lupta pentru atenția consumatorilor, companiile au nevoie de aliați puternici, iar în acest context, printul reprezintă un atuu prin care brandurile se pot diferenția în raport cu […]

    READ MORE
  • #comunicat (4)
    iulie 24, 2019

    Între influencers și digital, printul rămâne un pilon al mixului de marketing

    Mixul de marketing constituie totalitatea canalelor de diseminare a informațiilor despre un produs cu scopul de a-l promova, pentru ca acesta să fie achiziționat de către consumatori. În […]

    READ MORE
  • feedback-1977986_1920
    iulie 3, 2019

    Printul conturează experiența consumatorului – explicații și exemple

    Customer Experience devine un indicator tot mai important în crearea unei relații stabile dintre consumatori și branduri. Aceasta constă în modul în care publicul percepe contactul direct cu […]

    READ MORE
  • pexels-photo-1827234
    iunie 25, 2019

    Cum pot campaniile de print să atragă noi clienți?

    Inovațiile tehnologice au făcut ca industria tipografică să evolueze, adaptându-se dezvoltării mediului digital, astfel încât să rămână un punct central în comunicarea companiilor. Printul, integrat într-o strategie SMART, […]

    READ MORE
  • Marketing senzorial
    iunie 12, 2019

    Marketingul senzorial și printul – o alianță de succes

    Brandurile investesc tot mai mult pentru a se diferenția de principalii competitori în percepția consumatorilor. Fiecare companie implementează strategii pentru a se poziționa competitiv pe piață, iar canalele […]

    READ MORE
  • Photo articol AP
    iunie 4, 2019

    Cum poate printul să influențeze procesul de achiziție a unui produs?

    Competiția pentru a capta atenția cât mai multor cumpărători a motivat companiile să dezvolte tehnici de vânzare și de înțelegere a consumatorilor tot mai complexe. Campaniile de marketing […]

    READ MORE
  • door-envelopes-mail-1877539 (1)
    mai 15, 2019

    Comunicarea personalizată este facilitată de materiale tipărite

    Companiile sunt într-o continuă competiție pentru atragerea unui număr cât mai mare de consumatori, iar strategiile implementate pentru comunicarea clară și fluidă cu aceștia au la bază date […]

    READ MORE
  • AP – articol
    mai 3, 2019

    Consumatorul– arbitrul luptei dintre digital și print

    Consumatorii au fost întotdeauna atrași de noutate și de schimbările care le-au oferit noi modalități de exprimare. În acest context, apariția mediului digital a părut o inevitabilă evoluție […]

    READ MORE
  • art
    aprilie 10, 2019

    Printul devine parte a realității augmentate

    Evoluția tehnologică atrage schimbări asupra modalităților de comunicare. Un exemplu recent al acestui fenomen este reprezentat de dezvoltarea tehnologiei digitale care a influențat modalitate prin care oamenii și […]

    READ MORE
  • bookstore-color-colorful-159519
    martie 27, 2019

    Variable Data Printing și Big Data – Noii jucători în industria printului

    Lumea este din ce în ce mai interconectată, iar mesajele sunt acum transmise în câteva secunde, transformând lumea într-un sat global. Evoluția tehnologică și digitalizarea a permis companiilor […]

    READ MORE
  • pexels-photo-390574
    martie 7, 2019

    Povestea brandului, conturată în print cu ajutorul storytelling-ului

    Storytelling-ul este o componentă importantă în viața consumatorilor, dar și în activitatea brandurilor. De la cele mai vechi forme de transmitere a poveștilor, la mijloacele moderne – tipăritura […]

    READ MORE
  • Untitled design (1)
    februarie 20, 2019

    Keytool în comunicare: mesajul

    Punctul de legătură între ceea ce înseamnă un brand și ce reprezintă el este chiar acest element atât de important al comunicării, mesajul. Dacă o companie nu își […]

    READ MORE
  • city-690158_1920
    februarie 13, 2019

    Boosting posts în offline. Despre Out-of-Home advertising

    Unul dintre motivele pentru care brandurile investesc în vizibilitate este crearea unei comunități pe care să o informeze despre produsele și serviciile sale, dar și despre beneficiile utilizării lor. […]

    READ MORE
  • agentia de print
    februarie 6, 2019

    Top 10 companii de retail la nivel global

    Cel mai recent raport Global Powers of Retailing 2019 realizat de către Deloitte arată faptul că cele mai importante 250 de companii de retail la nivel global au […]

    READ MORE
  • AP – articol –
    ianuarie 31, 2019

    Schimbări la 180° în industria printului

    Printul ia noi proporții în 2019 și continuă să se adapteze la evoluția tehnologică și la cerințele consumatorilor.    Materialele tipărite sunt una dintre piesele din marele puzzle al […]

    READ MORE
  • agentia de print
    ianuarie 23, 2019

    Ce înseamnă advertising collateral și care este rolul printului

    Se vorbește despre advertising collateral atunci când se face referire la materialele printate de marketing care sunt utilizate în cadrul unei campanii de promovare. De multe ori, conceptul […]

    READ MORE
  • pexels-photo-1305361
    ianuarie 15, 2019

    Printul și digitalul – un parteneriat de durată

    În advertising, PR sau event planning, printul a fost și este în continuare folosit pentru caracteristicile sale unice care vin în completarea eforturilor din online. Dacă în trecut, […]

    READ MORE
  • SP
    ianuarie 9, 2019

    Stop promovării clasice! Printul este reinventat și ține pasul cu dinamica mediului digital

    Pe fondul dezvoltării rapide a comunicării digitale, printul este în continuare un instrument ofertant, în special dacă respectă o condiție: să fie parte dintr-o poveste care se amplifică […]

    READ MORE
  • pexels-photo-1246743
    decembrie 19, 2018

    Loializarea clienților sub umbrela procesului creativ

    Despre contribuția din media digitală și de print au existat numeroase discuții, situație întâlnită și în cazul interconectării dintre acestea, însă de puține ori a fost pus în […]

    READ MORE
  • pexels-photo-185576
    decembrie 11, 2018

    Printul și digitalul interconectate în designul de produs

    Amploarea pe care mediul online a luat-o în ultimii ani nu poate fi contestată, fiind un instrument de promovare ofertant și extrem de accesibil. Cu toate că digitalul […]

    READ MORE
  • pexels-photo-266185
    decembrie 5, 2018

    Tipăriturile, fundamentale în campaniile de marketing din 2019

    PwC a chestionat anual, începând cu 2010, mii de consumatori din întreaga lume pentru a le urmări comportamentul. Rezultatele cercetării au demonstrat faptul că încrederea și optimismul unui […]

    READ MORE
  • agentia de print
    noiembrie 29, 2018

    Retenția clienților cu ajutorul strategiilor de print management

    În ultimii ani, marketing-ul digital a devenit o componentă din ce în ce mai puternică de promovare la nivel internațional. Acest lucru s-a datorat nevoii de adaptare la […]

    READ MORE
  • pexels-photo-595804
    noiembrie 21, 2018

    Printul revine în atenția companiilor cu ocazia sărbătorilor de iarnă

    Sezonul rece a sosit, rafturile din magazine sunt încărcate cu decorațiuni, newsfeed-ul este bogat în oferte, iar orașul este pregătit pentru venirea Crăciunului.   Spiritul sărbătorilor a luat […]

    READ MORE
  • poster-2525318_1280
    noiembrie 15, 2018

    Printul oferă companiilor accesul facil la un public larg

    Millennials se află în centrul atenției, însă nu sunt singurii consumatori valoroși. Printul oferă oportunitatea companiilor de a se conecta cu un public larg, iar responsabilitatea acestora este de […]

    READ MORE
  • pexels-photo-195030
    noiembrie 7, 2018

    Folosește printul pentru a ieși în evidență în perioada Sărbătorilor de Crăciun – sfaturi pentru companiile mici și mari

    Cu fiecare an, pregătirile pentru Crăciun încep mai devreme și strategiile de marketing devin mai complexe. Aceasta este una dintre cele mai așteptate perioade al anului, motiv pentru […]

    READ MORE
  • pexels-photo-331987
    octombrie 31, 2018

    Nu juca la sigur în print. Alege strategiile curajoase, care transmit un mesaj puternic

    Oamenii sunt expuși la reclame în mod constant, în mediul online, în printuri, la TV sau în timp ce ascultă muzică la radio. Combinate, toate aceste medii fac […]

    READ MORE
  • pexels-photo-171198
    octombrie 24, 2018

    Creativitate, simplitate, originalitate – 3 cuvinte care vor defini trendurile de print marketing din 2019

    Câteva luni ne mai despart de 2019 și, ca orice început, venirea unui nou an va aduce schimbări pentru care companiile trebuie să fie pregătite. Lumea marketingului se […]

    READ MORE
  • tea-box-package
    octombrie 18, 2018

    În retail și FMCG, comunicarea se face Omni-Channel

    Strategiile de marketing complexe, care combină activitățile din lumea virtuală cu activările din mediul offline convertesc eforturile departamentelor responsabile în rezultate pozitive, cu ecou. Succesul acestora se datorează […]

    READ MORE
  • pexels-photo-264636
    octombrie 11, 2018

    Stilul de viață al consumatorului influențează dezvoltarea pieței de retail și FMCG

    Piața de FMCG atât la nivel național, cât și internațional, cunoaște o dezvoltare continuă, în principal datorită brandurilor care înglobează produse alimentare și non-alimentare de larg consum. Modelul […]

    READ MORE
  • smartphone-desk-laptop-technology
    octombrie 4, 2018

    Rolul materialelor printate în native advertising

    În campaniile de marketing, specialiștii în domeniu optează tot mai des pentru native advertising, datorită studiilor care îi demonstrează capacitatea de a atrage atenția utilizatorului de două ori […]

    READ MORE
  • agentia de print
    septembrie 26, 2018

    Printul poziționează competitiv brand-urile și scoate din tiparele obișnuite campaniile de marketing

    În prezent, numeroase companii se concentrează asupra campaniilor de marketing online și eșuează în a accesa beneficiile pe care le oferă o strategie omnichanel. Brandurile care au anticipat […]

    READ MORE
  • agentia de print
    septembrie 18, 2018

    Activitățile unui brand din online și offline conturează călătoria cumpărătorului de la monitor la raft

    Călătoria unui consumator de pe platforma online la raftul de cumpărături și invers este anticipată și concepută în lumea designerilor digitali. Fie că este un lanț de magazine […]

    READ MORE
  • agentia de print
    septembrie 12, 2018

    Print managementul – metodă de reducere a bugetelor pentru achiziții

    De nenumărate ori, de-a lungul carierei, brand managerii, trade managerii și chiar CFOs devin captivi ședințelor, datelor de analizat. Astfel, o mare parte din timp și din energie […]

    READ MORE
  • agentia de print
    septembrie 3, 2018

    Companiile de print management canalizează resursele creativ pentru rezultate cu ecou

    În ultimii 5 ani a existat o creștere fără precedent a mijloacelor electronice și sociale, iar online-ul a devenit o componentă importantă a activității recurente din mediul de […]

    READ MORE
  • agentia de print
    august 22, 2018

    Print management-ul îți reduce costurile și întârzierile de producție

    CMO Council – organizație la nivel global care include specialiști și profesioniști în marketing aflați în poziții de conducere – a realizat un studiu care a arătat faptul […]

    READ MORE
  • agentia de print
    august 13, 2018

    Printul – parte integrantă a strategie omni-channel de marketing

    Materialele tipărite joacă un rol esențial în obținerea unei rate de succes cât mai crescute ale campaniilor de marketing de tip omni-channel. În cazul acestora, nu se mai […]

    READ MORE
  • agentia de print
    august 8, 2018

    Trendurile în print sunt disruptive – se conturează pe baza datelor și a mixului cu online-ul

    Campaniile integrate, care răspândesc mesajul în fiecare mediu și utilizează toate canalele folosite de publicul țintă, definesc succesul unui brand. Crearea unei strategii complete, formată din instrumentele pe […]

    READ MORE
  • agentia de print
    august 2, 2018

    Viitorul industriei tipografice – apocalipsa printului amânată nedeterminat

    Industria printului s-a confruntat, de-a lungul timpului, cu numeroase provocări operaționale, însă mesajul furnizorilor de imprimare a rămas optimist pe tot parcursul schimbărilor. Tipografiile și companiile de print […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iulie 26, 2018

    Tipărirea cărților de vizită este în continuare relevantă pentru mediul de business

    De la vechile forme de tipărire din perioada Chinei Antice, la presa inventată de Johannes Gutenberg și până la digitalizarea tipografică de astăzi, printul a făcut posibilă scrierea […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iulie 18, 2018

    Print management în industriile de nișă

    Produse pentru femei însărcinate, ceasuri pentru persoanele care suferă de Alzeimer, un parc dendrologic – toate intră în categoria afacerilor de nișă. Cu toate că pot părea companii […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iulie 10, 2018

    Printul este puternic utilizat de brandurile cu tradiție

    Accesibilitate și dezvoltarea accelerată a tehnologiei au dictat, de-a lungul timpului,  multe dintre schimbările strategice de business, inclusiv în departamentele de marketing și publicitate. Industria printului își menține […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iulie 4, 2018

    Culorile în print au puterea de a influența alegerile cumpărătorilor

    În secolul al XVII-lea, fizicianul și matematicianul englez Isaac Newton a realizat o serie de experimente cu lumina soarelui și prismele, demonstrând faptul că lumina albă este compusă […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iunie 27, 2018

    Comportamentul consumatorului – puternic influențat de print

    În ultimul deceniu, o nouă preocupare a apărut în rândul marilor producători: cunoașterea proceselor decizionale care determină consumatorii să răspundă pozitiv stimulilor folosiți pentru a-și atinge scopul final: […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iunie 18, 2018

    Știi care sunt răspunsurile de care ai nevoie pentru proiectul de print?

    Configurarea materialului pentru un protocol de imprimare adecvat, alături de stabilirea detaliilor de tipărire împreună cu print managerul partener sunt doi pași importanți care vor dicta succesul colaborării […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iunie 18, 2018

    7 pași în crearea broșurilor care să reflecte identitatea companiei

    Broșurile sunt o modalitate practică de a comunica publicului-cheie informații complete despre produsele și serviciile oferite de o companie, fiind un instrument de marketing flexibil. În ultima perioadă, […]

    READ MORE
  • agentia de print
    iunie 5, 2018

    8 întrebări pe care trebuie să le pui înainte de a începe un proiect de print

    Configurarea materialului pentru un protocol de imprimare adecvat, alături de stabilirea detaliilor de tipărire împreună cu print managerul partener sunt doi pași importanți care vor dicta succesul colaborării […]

    READ MORE
  • agentia de print
    mai 21, 2018

    Valorifică la maxim prezența companiei la evenimentele partenere

    Crearea parteneriatelor și asocierea unei companii cu evenimente relevante pentru industria în care activează reprezintă o decizie strategică cu impact pe termen lung. Planificarea evenimentelor este adesea discutată […]

    READ MORE
  • agentia de print
    mai 14, 2018

    Printul – elementul care nu trebuie omis din formula campaniei de promovare

    La început a fost printul, ca mai apoi digitalul să vină în completarea eforturilor de a duce mai departe informația. De-a lungul timpului, tipăriturile au contribuit semnificativ în […]

    READ MORE
  • agentia de print
    mai 7, 2018

    Folosește creativ elementele care diferențiază tipăriturile de mediul online

    Există întrebări a căror răspunsuri sunt încă incomplete și doar câteva rivalități despre care se vorbește chiar și după 10 ani. Una dintre aceste dezbateri continuă să facă […]

    READ MORE
  • agentia de print
    aprilie 30, 2018

    Business shift cu ajutorul materialelor tipărite

    Peisajul corporativ de astăzi este caracterizat prin jocul extrem de competitiv la care participă jucători din ligi diferite și care îi provoacă să utilizeze toate avantajele disponibile pentru […]

    READ MORE
  • agentia de print
    aprilie 24, 2018

    Eficientizarea strategiilor de push&pull marketing cu ajutorul printului

    Relevanța pe piață se menține printr-o analiză atentă a trendurilor din industrie și prin adoptarea acestora în strategia generală a unui business. Pentru a rămâne competitive, companiile se […]

    READ MORE
  • agentia de print
    aprilie 16, 2018

    Loialitatea clienților: o soluție tradițională pentru o problemă modernă

    Puternic influențați de evoluția tehnologică și de industria IT, consumatorii și-au creat expectanţe dificil de încadrat în tipologiile tradiționale de cumpărători. Așadar, mediul dinamic contemporan le-a determinat poziția […]

    READ MORE
  • agentia de print
    aprilie 10, 2018

    Combinații de fonturi potrivite pentru print

    Efectul pe care fonturile îl dau unui material printat este extrem de puternic și, de aceea, pentru a obține o reacție pozitivă, acestea trebuie să fie combinate armonios […]

    READ MORE
  • agentia de print
    aprilie 3, 2018

    Chimia dintre millennials și printuri

    Chimia dintre millennials și tehnologie a fost studiată și confirmată de-a lungul timpului, însă rezultatele au dezvăluit un element neașteptat: preferința pentru materialele tipărite. Statisticile care analizează comportamentul […]

    READ MORE
  • agentia de print
    martie 27, 2018

    În era digitală, printul devine esențial

    În era în care digitalul dictează prezentul și conturează viitorul, oportunitățile pe care printul le aduce la masa negocierilor în departamentele de promovare par limitate. Astfel, pe măsură […]

    READ MORE
  • agentia de print
    martie 16, 2018

    Printul rămâne o sursă credibilă de informare pentru mediul de afaceri

    Farhad Manjoo, editorialist pentru Business Day la The New York Times expune, într-un articol recent, avantajele informării din ziare în detrimentul știrilor preluate din mediul online. Acesta realizează […]

    READ MORE
  • agentia de print
    martie 7, 2018

    Printul – element de referință în construirea unui brand

    Statistici recente arată faptul că 94% dintre persoanele cu acces la tehnologie dispun de un telefon mobil pe care îl pot folosit ori de câte ori au nevoie. […]

    READ MORE
  • agentia de print
    martie 2, 2018

    Culorile unui proiect de print pot ajuta sau distruge o campanie offline

    Culorile și nuanțele reprezintă chintesența unui material de print deoarece atrag atenția publicului țintă, completează mesajul transmis și vorbesc despre compania căreia îi aparține. Psihologia culorilor în marketing […]

    READ MORE
  • agentia de print
    februarie 26, 2018

    Printul – instrument necesar pentru dezvoltarea unei companii

    Digitalizarea a creat o nouă oportunitate pentru print deoarece a atras industria advertising-ului, care aglomera mediul offline,  în online. În prezent, companiile interacționează cu preponderență prin intermediul rețelelor […]

    READ MORE
  • agentia de print
    februarie 19, 2018

    Industria printului: din secolul XV până în prezent

    Secolul XV aduce în industria printului o inovație de natură tehnologică prin intermediul căreia cursul istoriei tipăriturilor a fost schimbat dramatic. Misterul care acoperă inventarea tipăririi cu litere […]

    READ MORE
  • agentia de print
    februarie 9, 2018

    În era digitală, companiile au nevoie de materiale tipărite mai mult ca niciodată

    Cultura industriei de print a avut un impact semnificativ asupra societății încă de la apariția sa, reprezentând o modalitate de comunicare importantă, într-o perioadă în care sursele de […]

    READ MORE
  • agentia de print
    februarie 2, 2018

    Trenduri care dau o nouă formă industriei de print în 2018

    Inovațiile în tehnologia de imprimare convențională și digitală au condus industria de tipărire pe un curs ascendent, favorizând implementarea soluțiilor creative de print. Schimbările continuă și în 2018, […]

    READ MORE
  • agentia de print
    ianuarie 23, 2018

    Mituri despre industria printului

    Industria de tipărire își are rădăcinile adânc înfipte în istoria timpurie a omenirii,  devenind un element cheie prin numeroasele beneficii pe care le-a adus, de la comunicarea individulă […]

    READ MORE
  • agentia de print
    ianuarie 10, 2018

    4 pași care asigură productivitatea unui integrator de print

    Productivitatea în industria printului poate fi uneori pusă sub semnul îndoielii. Va livra la timp materialele printate?, Vor respecta designul?, Pot avea încredere că distribuția se va face […]

    READ MORE
  • agentia de print
    decembrie 19, 2017

    3 motive pentru care colaborarea cu un manager de print te ajută să economisești

    Un print manager reprezintă persoana care gestionează proiecte complexe de print, începând cu partea de consultanță, continuând cu grafica pentru materiale și încheind cu distribuirea lor în toate […]

    READ MORE
  • agentia de print
    decembrie 11, 2017

    Pocesele de business se optimizează printr-un print management corect

    Unii manageri consideră că cel mai vulnerabil element din cadrul proceselor de business este momentul în care informațiile esențiale despre companie trec din mediul online în print. Cu […]

    READ MORE
  • agentia de print
    noiembrie 24, 2017

    Printul sfidează preconizările și face pact cu era digitală

    Industria printului este una dintre cele mai mari de pe piață globală și contribuie semnificativ la creșterea economică națională și internațională. În ultimii zece ani, marketing-ul digital a […]

    READ MORE
  • agentia de print
    noiembrie 13, 2017

    Tot ce trebuie să știi despre un print manager – întrebări și răspunsuri

    Industria printului se dezvoltă în mod constant datorită evoluției tehnologiei care permite tipografiilor să întâlnească cele mai specifice nevoi și cerințe ale companiilor. Alegerea unei tipografii care să […]

    READ MORE
  • agentia de print
    octombrie 11, 2017

    Cinci motive pentru care ar trebui să lucrezi cu un broker de print

    Broker-ul de print reprezintă liantul dintre companiile care sunt în căutarea celor mai bune soluții de print și tipografii. Alegerea colaborării cu acesta asigură eficiența proiectului de print […]

    READ MORE
Urmareste-ne pe Facebook
Agentia de Print
Arhive
  • martie 2020
  • ianuarie 2020
  • noiembrie 2019
  • octombrie 2019
  • septembrie 2019
  • august 2019
  • iulie 2019
  • iunie 2019
  • mai 2019
  • aprilie 2019
  • martie 2019
  • februarie 2019
  • ianuarie 2019
  • decembrie 2018
  • noiembrie 2018
  • octombrie 2018
  • septembrie 2018
  • august 2018
  • iulie 2018
  • iunie 2018
  • mai 2018
  • aprilie 2018
  • martie 2018
  • februarie 2018
  • ianuarie 2018
  • decembrie 2017
  • noiembrie 2017
  • octombrie 2017
Cookie Settings
Agentia de Print devine Tiplog | Noutati | Agentia de Print devine Tiplog
class="page-template-default page page-id-555 samba_theme samba_left_nav samba_left_align samba_responsive wpb-js-composer js-comp-ver-6.4.1 vc_responsive"